Paul-2012-zeilen-naar-Jersey-en-Guernsey.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Vanaf 29 April tot 11 juni 2012 ga ik een langgekoesterde wens realiseren: Een solo zeiltocht naar de kanaaleilanden Jersey en Guernsey. In zes weken langs de Beligische en Franse kust heen en via de Engelse zuidkust weer terug. Ik heb niet eerder zo'n lange tijd op de boot doorgebracht en al helemaal niet zo'n lange tocht alleen gedaan. Al met al een hele uitdaging en ik geniet alleen al van alle voorbereidingen. Ik zal in de voorbereiding van de reis proberen regelmatig via nieuwe verhalen en foto's een update proberen te geven, en via de kaart weet je steeds waar ik ergens ben en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat graag af en toe eens een berichtje achter !

Groetjes,

Paul

Reacties

Reacties

Wilco

En, waar ben je inmiddels? Back in town of kan je geen genoeg krijgen van onvervalste vlaamse frieten?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!