Paul-2012-zeilen-naar-Jersey-en-Guernsey.reismee.nl

Trossen los ...... toch maar niet

Hoe kan het ook anders. Waar ik hoopte op een zonnetje, windkracht 3 uit het noorden en een tempertatuur van zo'n 20 graden, gierden de stormwaarschuwingen over de marifoon, gutste de regen op het dek en was het maar bar koud. Dus...... maar een dagje wachten in de haven van Port Zelande. Maar weer een beetje opruimen en luisteren naar de weerberichten op de marifoon. Vanavond met Irene in Zierikzee gaan eten (met de auto dus) en nu wachten op beter weer. Het lijkt morgen iets beter te worden maar zeken overmorgen moet het wel mooi gaan worden. We zien wel.

Altijd wel iets aparts als ik op vakantie ga..........

Kachel aan, zo is het best lekker.

Reacties

Reacties

Andy

Jammer van het weer...maar je hebt nog alle tijd.
Ik zie het van de week echt klaren....he als je toch nog moet blijven...de Kuip is niet ver rijden hoor :-)

jeanette

Jammer joh, maar het goede is dat Irene niet met de boot naar Zierikzee hoefde.

Peter & Antoinette

Hoi Paul,

Wij hopen dat het vandaag wel gelukt is, en misschien heb je ook wat zon gezien.
Succes en we gaan je volgen.

Samir

Altijd wel iets aparts als ik op vakantie ga..........

Dat weten we inmiddels ja!
Laten we hopen dat je het nu hebt gehad en vanaf heden alleen maar goed (zeil)weer gaat krijgen.

Een behouden vaart!

Wilco

Stormwaarschuwingen... die waren niet voor niets. Wij zijn met het gezinnetje van 28 op 29 april de Noordzee overgestoken (IJmuiden-Newcastle). De King Seaways vertrok met sleepboot-assistentie en een loods.

De hut die we toegewezen kregen was voorin, flink stuurboord op het een-na-hoogste dek. Elke beweging van het schip kregen we mee, inclusief gebonk uit het ruim. De kindertjes vonden het allemaal maar niks. Laat ik het hier op houden: ik eindigde in de shop voor een nieuw overhemd...

Het gebonk bleek niets met onze auto te maken te hebben, dus na aankomst konden we vlot de UK in rijden.

Dus... ik kan me voorstellen dat je even gewacht hebt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!