Paul-2012-zeilen-naar-Jersey-en-Guernsey.reismee.nl

Klaar voor de start..... bijna af

De laatste boodschappen zijn aan boord, de zeilen zitten erop, de motor proefgedraaid, de buiskap erop, ook de tweede marifoon is eindelijk aangesloten (PS wat een $#$#%$#^%$&^%*^* klus om die kabels door een boot heen te trekken zeg.

Ook als het touwwerk is netjes opgeruimd, de vouwfiets staat in de bak buiten en de nieuwe kaart voor de GPS is getest.

Tja, eigenlijk ben ik klaar om te vertrekken. Aanstaande zaterdag is het zover. Vrijdag afscheidsetentje met Irene en de kids en zaterdag op weg naar Zierikzee.

Ik begin nu ook wel trek te krijgen om weg te gaan, nog een weekje...............

Helene&Michael

Jou kennende heb je alles tiptop in orde. En dat is natuurlijk ook nodig voor zo'n onderneming. Wij wensen je mooi zeilweer. En eh, heb je ook genoeg pijptabak bij je? Niemand die last heeft van de rook toch? En een pijp hoort bij een kapitein.

Jeroen

Paul, ik wens je veel succes met het realiseren van deze "jongensdroom". Ik twijfel nog tussen een etappe meevaren of ergens naartoe rijden en samen op het achterdek een paar vino's nuttigen.

Geniet vooral en doe voorzichtig, we hebben samen ook nog wat doelstellingen te realiseren!!