Paul-2012-zeilen-naar-Jersey-en-Guernsey.reismee.nl

Nog twee weken

De boot ligt gelukkig eindelijk weer waar een boot thuis hoort; in het water.

Niets meer te zien van van het schuren en verven, dat is het lot van klussen onder de waterlijn: als de boot weer in het water ligt zie je er niets meer van.

Vertrek over over twee weken en nog een hoop te doen. Dit weekeinde het teak dek weer in showroom conditie hersteld en de opbouw weer schoongemaakt (dank Hans !!!!!!), een kapot plastic vertilatiekapje vervangen door een echt roestvrijstalen geval en een begin gemaakt met de inbouw van de tweede marifoon voor buiten.

Dat was toch even meer werk dan ik dacht maar nu weet ik precies hoe ik het ga doen met gaten boren en kabels en alvast een begin gemaakt.

Ook alle (en dat is echt veel) bootschappen (dank Irene !!!!) hebben nu hun plekje in de bootgevonden, dat ga ik dus echt niet allemaal op krijgen.

Volgende week de laatste restjes en dan moet het maar klaar zijn.

Reacties

Reacties

Gerda

Veel plezier en we volgen je!

Ferdinand

Paul, ga het zeker volgen. Hoop dat de vervulling van je wens je zal brengen wat je er van verwacht. Het lijkt mij in ieder geval een geweldige tocht. Succes en veel genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!